تاریخچه شرکت هیمالیا

شرکت پرتو سرد توان هیمالیا را بهتر بشناسیم (معرفی شرکت هیمالیا )

تاریخچه شرکت هیمالیا

تاریخچه شرکت هیمالیا ، یخچال های هیمالیا از دیرباز شناخته شده هستند و بسیاری نام یخچال هیمالیا در قالب یخچال های صنعتی و یا خانگی را شنیده اند

هیمالیا که نام ثبتی آن به صورت ( پرتو سرد توان هیمالیا ) میباشد در دهه پنجاه شروع به فعالیت نمود ، توسعه این کارخانه بر مبناء تولید یخچال فریزر صورت گرفته است  . 

شرکت هیمالیا در دهه 60 اقدام به راه اندازی خط تولید یخچال های صنعتی و فریزر های صندوقی خانگی نمود که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت  .

شرکت هیمالیا در کارنامه خود همکاری با شرکت هایی همچون AEG آلمان و بتاکو  ایتالیا را یدک میکشد و به واسطه همکاری با این شرکت ها توان فنی خود را در دهه هشتاد تا سطح بالایی افزایش داد که همین امر باعث افزایش سطح کیفی محصولات این شرکت نسبت به گذشته و قابل رقابت با نمونه های خارجی گردید .

 شرکت هیمالیا با توجه به اهداف بلند مدتی که در ابتدا بنیانگذارانش داشتند نسبت به احداث کارخانه در زمینی بالغ بر 11 هکتار در یک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در 50 کیلومتری تهران اقدام نمودند .

در حال حاضر با داشتن حدود 50 هزار متر مربع فضای تولید مناسب و برنامه ریزی جهت ساخت فضای تولیدی جدید به مساحت 50 هزار متر مربع دیگر و بهره گیری از نیروهای متخصص در زمینه تولید خود که در حال حاضر حدود 700 نفر می باشد توانسته نقش بسزایی را در زمینه تولید یخچال و فریزر و تولید ملی ایفاء نماید . .

در ویدئو پایین بخش هایی از روند تولید یخچال فریزر و ساختار کلی  شرکت هیمالیا را میتوانید مشاهده کنید :

روند روبه رشد شرکت هیمالیا ادامه یافت و در اواسط دهه 90 بود که تبلیغات یخچال فریز های  هیمالیا جنبه ای نو گرفت و ساختار تبلیغاتی این شرکت بروز گردید و بسیاری نام این برند را از رسانه ملی به صورت پیوسته شنیدند . همچنین شرکت هیمالیا از شبکه های اجتماعی نیز در جهت تبلیغات خود بهره برد و فروش خود را نسبت به سالیان گذشته با افزایش روبرو کرد  .

دهه 50

خرید زمین 11 هکتاری برای پایه گذاری شرکت هیمالیا و ورود به عرصه تولید لوازم خانگی ( تولید یخچال و فریزر )

دهه 60

زمینه سازی برای تولید یخچال فریزر های صنعتی و ورودی قدرتمند به این بازار

دهه 70

• اقدام در جهت تولید یخچال و فریزرهای ایستاده خانگی

• کسب استانداردهای ملی ایران

• ایجاد و تجهیز آزمایشگاههای مدرن در جهت بالا بردن کیفیت

• توسعه و تجهیز فضای تولید و ایجاد زیر ساختهای لازم

• جذب افراد متخصص در عرصه تولید یخچال و فریزر

• ایجاد بسترهای لازم در زمینه توسعه خدمات پس از فروش

دهه 80

• تولید محصولات منطبق با استاندارهای اروپایی با تکیه بر طراحی روز دنیا و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید شرکت –AEG آلمان

• طراحی محصولات جدید با همکاری شرکت  بتاکو  ایتالیا

• تجهیز خطوط تولید و کنترل کیفیت به سیستمهای کنترل هوشمن

• ارتقاء سطح کمی و کیفی حوزه خدمات پس از فروش و 30 ماه گارانتی نمودن محصولات

• اخذ گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارهای بین المللی ایزو 9001 ،2000 در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80

دهه 90
ممکن است شما دوست داشته باشید
اشتراک
Notify of
guest
3 دیدگاه
جدیدترین ها
قدیمی ترین ها امتیاز بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده تمام کامنت ها
محمد

متاسفانه خدمات پس از فروش هیمالیا اصلا خوب نیست

حسن طاهریان

باعث تعجب است که شرکت هیمالیا در زمینهٔ خدمات پس از فروش و سرویس دهی در حد و قوارهٔ تعاریفی که میفرمائید ، نیست .
چرا باید سرویس کار شما ، برد تعویض شدهٔ یخچالی را که ( بگفتهٔ او خراب ) است با خود ببرد .
در صورتی که هزبنهٔ ۶۵۰ هزار تومنی تعویض ان را دریافت کرده .
بگفتهٔ «سرویس کار » بدستور شرکت این اقدام را انجام میدهد .